dare.likar@siol.net

Planica praznik … japajade!

19.03.2010 · 45 komentarjev

Že pred leti sem, v enem prvih mojih pisnih izdelkov pisal o Planici. To je bilo v letih, ko sem na polete tudi sam z veseljem odšel kakšenkrat. Vsega skupaj sem bil sedemkrat ali osemkrat. Tam gori se mi je zdelo res nekako posebno vse skupaj. Veliko muzike, veliko alkohola in največja skakalnica na svetu. Ni namreč prav veliko največjih stvari tako blizu mojemu kraj.

Spomnim pa se tiste veselice, ki je imela v spremljevalnem programu pač tudi nekaj športnega dogajanja, zelo drugače, kot pa vse skupaj zgleda zdaj. Spomnim se, da nam niso z vseh strani trobili kaj se ne sme in kaj se ne spodobi. Pa pomislite, da je bilo večino tega kar omenjam v neki strašno zapeti državi. Hodili smo po tisti dolini kjer nam je pasalo. Pili smo kar nam je bilo po volji in jedli smo okusno in nezdravo hrano. Dobro, če je kdo želel kolovratiti po doskočišču, mu tega ni bilo mogoče dovoliti, pa tudi če je kdo precenil svoje pivske ali kakšne druge sposobnosti je bil deležen opozoril ali pomoči.

Na majhni častni tribuni so nekateri politiki zrli v višave in vsake toliko so jih pokazali v teve prenosih. Izstopal je Dolanc, ki je bil tam stalno gost. Mislim, gost in pol!

Potem pa so prišli novi časi. No, saj vem da je nostalgija pogosto malo nerealna ampak mene je vsaj kar se tiče veselja do Planiških prireditev popolnoma dotolkla. Ne vem več točno na kateri prireditvi se mi je zgodilo, se pa natančno spomnim odločitve: » Dare, tukaj gor tebe več bo NE !«

Večkrat sem že omenil, da me kljub mojemu abstinentskemu odnosu do alkohola, kar zmrazi ko se nekateri pametnjakoviči začnejo počutiti kompetentne za to, da bi čez noč in povsem spremenili navade in pravice ljudi. Lepo bi prepovedali vse kar po njihovem škodi telesu in duhu in potem bi radi še uživali slavo za usluge pri rešitvi človeštva.

Tako so nekega zgodnjepomladanskega dneva v dolini pod Poncami potuhtali, da bodo prepovedali, da bi žejni Slovenec popil svoj šnopc in ga splaknil s flašo pira. Ne, so rekli, to pa ne!! Da pa žejni Slovenec ne bi bil žalosten, so mu namesto pijače zastonj dali rdeče jabolko. Ne morem trditi kako se je počutil možakar, ki je bil še trenutek pred tem prepričan, da si je imel za svoj težko prislužen denar pač pravico privoščiti tisti šnops, dvomim pa, da je bil nad tisto lesniko kaj prida navdušen. Vendar pa, to z jabolki je samo majhen del mojega nezadovoljstva. Zadevo so itak kmalu ukinili, ker so potuhtali, da gostinci z najemom štantov pa le prispevajo daleč preveč denarjam, da bi ga lahko tako srali.

V slabo voljo me je bolj spravila častna tribuna, ki se je razširila čez polovico amfiteatra. Pa če pomislimo, da so bili novodobni politiki bistveno bolj šlang od tovariša Staneta. Če pa že to ni bilo zadosti, so se na vse strani razpasli šotori raznoraznih firm, korporacij in koncernov. Zrihtali so jih za svoje goste in partnerje.
Tega, da nisem nikakor mogel blizu skakalnice, tega ne bi niti omenjal

Sem pa tistikrat, bogve katerega leta konec prejšnjega tisočletja je bilo, v štartu blodil po Planici še vedno zadovoljen in ponosen. Ko sem prišel do prvih verig, ki mi nekam niso dovolile iti, je tudi še šlo. Ko pa so me nabildani ostriženci ustavili drugič, tretjič, petič in ko so mi že bogvekolikič ta dan pojasnili, da pač nisem niti slučajno nikakršen VIP, takrat sem poraženo zapustil prizorišče, se umaknil nekoliko v hrib in tako stoječ med špičasto skalo in osamelim brinom zadnjič v živo pogledal kot palčke majhne junake Planice, ki so leteli kot ptice.

In takrat sem si rekel tisto: »Dare, tukaj gor tebe več bo NE !«

  • Share/Bookmark

Kategorije: Aktualno · v afektu



45 odzivov ↓

  • bijingduck // 19.03.2010 11:10

    Prav imaš!

  • Miha // 19.03.2010 11:23

    Nekateri gremo v Planico gledat smucarke skoke in ne pit.

    Se mi je enkrat prav obrnilo v zelodcu ko sem videl v Planici dva pijanca ki sta se tepla v snegu. Sramota.

  • NoMercy // 19.03.2010 11:24

    naprve in nazadnje sem bil v Planici na skokih pred 40 leti, ko so nas srednješolce z vlakom peljali, da nas je bilo več tam že na petek :)
    Potem pa sem se vsakič posebe čudil folku, da se gre dobesedno ovce – vso maso skozi špalir potisnejo v ogrado.

  • Mladi Mladim // 19.03.2010 11:30

    Za 219 ALI VEČ meterski skok pa moraš imeti j…
    Ali ni bolje, da se mladi srečujejo s tako velikimi izzivi?
    Alternativa ni najboljša.
    Facebook
    http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/objektiv/1042270670

    Se spomnite let 1985-1988 in koncertov na prostem?
    Jeb.. komunizem in krize. Naša mladost nas je gnala na zabavo. Večkrat je blo le za kak pir in bencin za Tomosaki.
    AC/DC smo poznali, oblačil EDC by Esprit pa ne.

    Dare, a si videl sedaj to gleda 105 članov?
    Na Planico lahko greš tudi s kitaro in zabavaš svoje nove prijatelje. Vsebin za besedila je dovolj (Prijatelj), mi se pa še vedno radi Zajeb..vamo.

  • daredare // 19.03.2010 11:31

    @bijingduck, tako se pač počutim! lp

    @Miha, verjetno nisi prebral tam zgoraj, da ne pijem alkohola. Prav zares prekomernega žretja pa tudi ne odobravam. Odobravam pa, če znajo ljudje sami potuhtati kaj je prava mera. Brez pomoči “strokovnjakov”! lp

  • daredare // 19.03.2010 11:35

    @no mercy, tebi se je torej “uprlo” že veliko prej. :)

    @Mladi mladim, a veš, da sem bil nekajkrat s kitaro v planici. :) ! Tisto z linkom pa moram še prebrat in pretuhtat :) ! lp

  • Mladi Mladim // 19.03.2010 11:41

    Grem v Live.
    Link piše o reklamah in prekomerni uporabi računalnikov, “prijatelev” ..

    Planica je zakon. Pa fraj ton arca.

  • daredare // 19.03.2010 11:43

    Aha, se mi je zdelo. Jaz bom tudi šel na live. Bom šel na Hleviše pa bom gor pogledal par poletov :) !!

    :) lp

  • miri // 19.03.2010 11:54

    58-ega z “dojcam” v Planico,pol litra čaja, kos kruha namazan z marmelado,Recknagel v izteku,pomrznjeni prsti na nogah…Za takratne čase,fenomenalno.Danes pa ne vemo,kaj bi radi.

  • dare // 19.03.2010 12:06

    @Eko , Miri, temu se reče spomini ! :) Jaz sem bil prvič cca.72 – ega. Sem pa bil menda malo premajhen in ne bi smel iti s šolarji gor, potem me je pa tovariš Jule med celo tekmo ahtau :) ! Zmagal je pa Walter Steiner… z naskokom ! :)

  • bin // 19.03.2010 12:07

    He he miri, Recknagel je še z rokami kazal, kam bi rad poletel. ;) Pečar pa takrat z glavo naprej. V zid? :D

    Naj priznam: Že dolgo nisem bil tam na tekmi v poletih. Letos sem imel resen namen, a je prišlo nekaj vmes. Torej o tem, kar Dareta tišči ne morem nič tehtnega izjaviti. (Politiki, VIP, pa to …) Koliko alkohola? Saj so nekateri trezni bolj potrebni “posebne obdelave”, kot folkloristični šnopc papir uporabniki.

  • dare // 19.03.2010 12:14

    @bin, saj me ne tišči … več. Saj, hvalabogu, ni nobenemu mus hoditi v tisti drenj : ! Se mi je zamerilo pa pika. Kaj si morem. Mogoče pa v bistvu ni problem v VIP ih in mi le folklora ne paše več. Kdo ve ! :)

  • Moj Posel // 19.03.2010 12:15

    Oprostite to nima veze direktno s Planico, pomaga pa razumeti miselne preskoke.

    Moje in Vaše, profesorjeve in dijakove – študentove.

    Pozitivna energija:
    Za vztrajne in prebrisane,..

    http://videolectures.net/tedx09_bauer_oum/

    Negativna energija.
    http://videolectures.net/tedx09_pavliha_vziv/

    Branje levitov. Pa sej to skoz pravijo,..

  • dare // 19.03.2010 12:24

    @moj posel, a veš , da sploh nisem vedel za ta video-predavanja. Zagotovo bom v bodoče kaj malega pogledal. Hvala lepa lp !

  • olna // 19.03.2010 12:32

    Ja, Recknagel in ostali tedanji so še skakali z rokami naprej in smučke so morale biti strogo paralelno, malo če so zazijale, so bile koj minus točke…pa jih danes poglej, narobe svet! :)

    Tudi jaz ne morem vsebinsko kaj dosti komentirati samega zapisa, čeprav bi jabolko že zaradi simbolike vzela veliko rajši od šnopsa :) (če bi šlo za kozarček dobrega refoška, bi pa že malo razmislila…).

    Sploh je pa že Simone Signoret rekla – še nostalgija ni več, kar je nekdaj bila. :( :)

  • dare // 19.03.2010 12:50

    @Olna, nenavadno, mene je pa ravno simbolika motila. Smo si pa res različni :) ! Jaz bi na primer v Planici najraje imel v roki brezalkoholno pivo in suho klobaso. Potem bi pa prišel neki piflarski softič in mi želel prepovedati alkofreibier, ker je podoben tapravemu in klobaso,ker ima v sebi holesterol in bi mi ponujal jabk! Ma mu mater ! :) Dobro, malo se hecam … malo pa tudi ne !

  • Špelca // 19.03.2010 12:54

    bože mili, NoMercy, koliko si ti star? Jaz sem te imela za mlajšega …

    Ja, na Planico pa to – Planica je zame sinonim za skupinsko pijančevanje in prav nič me ne mika tja.

  • Špelca // 19.03.2010 12:57

    bože mili, NoMercy, koliko si ti star? Jaz sem te imela za mlajšega … :)

    Ja, na Planico pa to – Planica je zame sinonim za skupinsko pijančevanje in prav nič me ne mika tja.

  • NoMercy // 19.03.2010 12:58

    @ Špelca: star sem popolnoma vse svoje dni – nisem nobenega založil niti “zataušal”.
    Zna pa biti, da se me tvoja mama spomni :)

  • dare // 19.03.2010 12:59

    Mene je tudi presenetil ta NoMercy. Ja, NoMercy, očitno imaš zelo mladostno razmišljanje! :)

    Glede množičnega pijančevanja. No, saj ne morem ravno zanikati, ampak se mi pa ni nikoli zdelo ravno tako hudo. Bolj bi rekel, da se je zaradi posameznikov kar tako počez obsojalo cel narod. Je pa res, da je med npr. 30000 ljudmi tudi posameznikov malo več :) ! lp

  • niko // 19.03.2010 13:08

    Pa smo res različni:
    - v Planici pozimi še nisem bil, mi je pa skakalnica skoraj svetinja;
    - pijem, tudi do deske na vsakih nekaj let, ko razen lastne duše nihče ne pričakuje (do deske je, da prideš domov sam in nepobruhan);
    - ne hodim na prireditve, na katerih je množica >2;
    - zakaj pa imamo TV?

    Biti človek, bi naj pomenilo, da nisi žival.

  • dare // 19.03.2010 13:12

    @niko …. amen! :) lp

  • BlazzBlazz // 19.03.2010 16:56

    Ti hudič, jes pa še nism biu, pa sm biu zihr de litas pa ja! (kot zadne par lit dazej)
    Pa sm spet, in tut jutr bom…le dama! Pa bi z veselem pamagau uničt kešn šnapc, de bi se vsa ta kavsna mal porazgubila med ta masa ljudi in bi blu mejn neprimernu pjanih! :)

  • Špelca // 19.03.2010 17:20

    Ne, sem mamo vprašala, pa se ne spomni nobenega NoMercyja :mrgreen: Sicer pa jaz tudi nisem tako mlada, da bi se te moja mama spomnila.

    Morebiti pa bi bila tista jabolka – jaz kar ne morem verjet, da jih delijo kot kake ukrepe k abstinenčnem razpoloženju gledalcev, ker bi še jaz, ki le tu in tam popijem kak kozarec alkohola, mislila, da se pošteno delajo norca z mene – lahko delili na koncertu Radia City pod Pohorjem, kjer vsako leto več gledalcev zaradi prenapitosti bruha pod odrom ali pa na poti v bolnišnico, kjer jim morajo črpati želodec.

    No, neko površno vabilo za letošnjo Planico sem sicer dobila, a zdaj, ko bi se ljudje lahko izkazali in mi pokazali, kaj je prava Planica, je pa vse tiho. Bomo zgleda kar doma in uživali pod Pohorjem.

  • dare // 20.03.2010 10:34

    @Blazz, jebenti smala. Pa tako dober namen si imel razbremeniti tadruge :) ! lp

    @Špelca, mislim da so japke kljub vsemu talali samo enkrat. Kdo točno se je tistega spomnil pa tudi ne vem!

  • dare // 20.03.2010 10:41

    Sem pa pugruntal, da so s temi novimi meritvami in izračuni še ogled skokov na teveju naredili strašno čuden. Nič več mi ni jasno. Mislim, saj bi bilo fino., če bi probali narediti pošteno tekmo za vse, ampak meni se zdi vse skupaj ena sama zmeda :( ! Skoči tip najdlje od vseh, premaga ga pa en tip, ki je skoču petindvajset metrov manj! Ponavadi smo gledal tiste črte do kje bo prifrčal in takoj je bilo nam strokovnjakom jasno kdo je dober in kdo ne! Benti !

  • miri // 20.03.2010 12:31

    Nisi edini,ki so ga danes skoki,pravzaprav žirija,ujezili.Toliko časa se bodo igrali z gledalci,da bo arena prazna,potem pa jok in stok,zakaj je tako.Verjamem,da žirijo skrbi varnost letalcev,vendar danes v prvi seriji ne bi mogli govoriti o kakšni nevarnosti.Tovariša Staneta sem pogrešal,imel je pa je kar nekaj klonov. Za bruhat.

  • matejlatin // 20.03.2010 14:32

    jaz opažam, da se vse možne prireditve izkorišča kot izgovor za se ga napit, ne samo smučarski skoki v Planici… žalostno, da se folk zna zabavat samo če pije…

  • dare // 20.03.2010 14:50

    @Miri, saj sploh ne vem, če me jezi. Po eni strani si mislim, da mora biti jako zajebano, če si za nekaj takega odgovoren, po drugi strani me pa v bistvu samo mine zanimanje.
    Se kar bojim, če bodo začeli v fusbal vpeljevati neke moderne metode, preverjanja posnetkov ofsajda in podobne stvari.

    @matejlatin, jaz opažam malo drugačno sliko. To pa zato, ker je bilo pred leti še dosti huje. Takrat, na primer, ni bilo sploh nikogar, ki bi se mu pijančevanje zdelo nekaj tako slabega :) !

  • BlazzBlazz // 20.03.2010 15:24

    Dare: glede točkovanj. Zdej po tanovem kao odbijajo točke, če si štartal z višjega zaletišča, in glede na moč vetra. Kao, da bo bolj fer.
    U resnc je pa še manj fer kot prej, sploh s forami, da znižajo odskočno mesto za 6 mest, (ker je en skoču 224m, pa so cvikln, da bo spet rekord pr naslednmu) potem pa skoč tadrug… pa je kao že uredu, ker mu itak po točkah prštejejo. Larifari, bukseljni!!!

  • dare // 20.03.2010 15:26

    Ja, sa je pa natuhtal :( !

  • Mohor // 22.03.2010 11:04

    Dare, glede točkovanja poletov se bova pomenila v živo!
    Špelca,ali res misliš, da se ga je šlo vseh 40000 obiskovalcev v Planico zgolj “nasekat”?
    Miri, nekaj tiste stare nostalgije čisto malo še vedno ždi v srcih starih ljubiteljev poletov.
    Osebno sem bil v soboto tam,bilo je sicer malo stresno zaradi pešanja organizacije (kolaps pri prevozih lokalnih avtobusov iz Kranjske gore).Bil sem malo oddaljen od dogajanja , posledično sem poletom malo težje sledil, videl pa sem obe seriji in sem neznansko užival v super poletih velikih mojstrov.
    Špelca samo zate:prvo pivo sem popil v Kranjski gori nazaj grede.
    Pa še to: sem veliki fan poletov v Planici in, če mi bo le zdravje dopuščalo bom TAM še vsa naslednja leta dokler se bo TAM kaj dogajalo! TREZEN AL PA PJAN !!!!
    PLANICA,PLANICA……

  • dare // 22.03.2010 13:04

    Bravo Mohor, ne daj se! Glede točkovanja se seveda lahko pomeniva. Mislim, takoj jutri. In že zdaj ti zlahka dam prav, da je nekaj v tem. Še bolj sem pa prepričan, da je za takega gledalca kot sem jaz pred tevejem, to čist ena navadna zmeda. Negledljivo! Pa če mi deset dohtarjev pojasnjuje zakaj je bilo tega treba.

  • Špelca // 22.03.2010 13:31

    Ne, Mohor, ne mislim, da se je nekaj desettisoč ljudi šlo na Planico nasekat, prav tako jih nekaj tisoč ne gre na koncert RC nasekat se. Tega ne mislim, niti nisem zapisala. Se jih pa gre kar nekaj preveč.In zagotovo jih gre kar nekaj s tem namenom, ne pa z namenom gledat skoke.

    Je bila pa zgleda v soboto res neznanska gužva. Znanci so mi rekli, da se niso uspeli prebiti do prizorišča – kljub vztrajnim poskusom.

  • matejlatin // 22.03.2010 21:59

    res je da se počasi folk zaveda da je pijančevanje mladih problem… problem, ki se pojavlja na celotnem “razvitem” svetu…. prvi korak reševanja problema je zavedanje se da ta obstaja… upajmo na boljše… če mene prašaš… cene alkohola za 100% gor obvezno… ne pa trošarine na benz…

  • dare // 22.03.2010 23:09

    No, se pa res moram še enkrat oglasiti. Danes sem slišal kar nekaj navdušenih komentarjev od ljudi, ki so bili na poletih v Planici. No, dobro, dva ali trije od njih so šli res predvsem na veselico, ostali pa mogoče bolj na športni dogodek. Mogoče še kdo ni opazil, ampak niti slučajno ne solim nikomur pameti kaj naj bi bilo zanj najbolje. Kdor uživa v planiškem žuru ali v popivanju v gužvi, vse to počne v svojem prostem času in za svoj denar. No, za moj vsekakor ne! In če mu to pomeni veselje in užitek, hvala bogu.
    Sem pač tak človek, da se za stvar navdušim in potem je to čustvo zelo trdno in trajno. Na žalost pa zadeva ravno tako deluje v nasprotno smer. Ko se mi nekaj zameri, je zelo malo možnosti, da se stvar nazaj popravi. Jaz sem pač dobil takšen vtis in kaj ?? Predvsem kar resno razmišljam, da bi šel tja gor enkrat poleti in se povzpel na vrh tiste grozljive zadeve. Bomo videli.

    @MatejLatin, verjetno ne gre dvomiti, da imaš dober namen, vendar če se ti ljubi malo pobrskati po mojem črkarskem arhivu,

    http://daretovblog.blog.siol.net/2009/10/23/zlocin/

    boš razočarano ugotovil, da sem dokaj popustljiv do ljudi, ki ga radi občasno malo srknejo. Nikakor nisem pristaš tega, da si ljudje uničujejo zdravje ali da ogrožajo druge, se mi pa zdi, da si ne smemo kar po vrsti domišljati, da smo loahko nekakšni razsodniki glede tega, kaj sme ali kaj ne sme pasati ljudem. V življenju te lahko najde milijon stvari, ki niso povsem neoporečne. Še zaveš se ne in že si žrtev nečesa. Pitje alkohola je samo ena od neštevilnih stvari, ki na človeka prežijo v tej džungli in v tem svetu, ki s svetlobno hitrostjo kroži okoli naših življenj.

  • bin // 22.03.2010 23:33

    Mogoče pa …?
    Mogoče bi nekaterim ne padlo na pamet, da je Planica lahko tudi primeren plac za žinganje? Pa bi tako imeli tam preveč obiskovalcev, ki samo skoke gledajo in s čajem ali sokom (iz nahrbtnika) sendvič poplaknejo?
    Resno se bojim, da “odgovorni” s pompom okrog alkohola zanj reklamo delajo. Zavedno ali nezavedno.
    Saj ni težko tistih, ki so pregloboko zabredli v kozarec za to primerno “nagraditi”. Če je seveda samo pitje kaznivo in ne posledična dejanja? :roll:

  • dare // 23.03.2010 15:16

    @Bin, zagotovo del teh ljudi to dela zavedno. Potem je tu še del “strokovnjakov”, ki je robantenje okoli alkoholizma voda na njihov mlin, ker od ukvarjanja s to problematiko pač živijo. No, da ne pozabimo, potem je seveda tu še tisti del nasprotnikov, ki pa ima popolnoma prav. Vedno je več plati :) !!

  • olna // 24.03.2010 11:52

    Dare 36, …”Sem pač tak človek, da se za stvar navdušim in potem je to čustvo zelo trdno in trajno. Na žalost pa zadeva ravno tako deluje v nasprotno smer. Ko se mi nekaj zameri, je zelo malo možnosti, da se stvar nazaj popravi.”

    Pa ti si moj drugi jaz! (Vsaj glede tega :) )

    Pri alkoholu imaš v glavnem prav, vendar je meja med tistimi, ki ga pač občasno malo več srknejo, in tistimi, ki se bolj ali manj redno do škode opijajo, zelo zabrisana, a zelo bistvena! Prekomerno pitje ni toliko problem samo po sebi, kot so njegove posledice.

    Deleč od tega, da sem kakšen čistunec (imam celo srečo, da se mi alkohol prej upre, kot pa bi se ga lahko napila), vendar je toleriranje opijanja predvsem pri mladini hudo škodljivo. Posredne in neposredne posledice alkoholizma (ki se vedno začne z nedolžnim kozarčkom ali dvema…) so, seštete, za družbo grozljive. Družba smo pa mi vsi.

    Ne, res je, ne plačaš ti – ali jaz – pijače za tistega, ki je šel v Planico (predvsem) popivat. Toda tisti, ki je šel tja predvsem zaradi popivanja, je s sedanji ali potencialni bodoči alkoholik, torej potencialni povzročitelj težke prometne nesreče, nesreče na delu, nasilja v družini, posledičnega razpada družine, travmatičnega otroštva svojih otrok, razpada družine, lastne bolezni (in zdravljenja) kot posledic alkoholizma…ko seštejem škodo, ki iz vsega tega nastane za skupnost, se mi še moj najljubši refošk malo zameri… :( :)

    KOt rečeno, ne nameravam moralizirati. Vendar je dejstvo, da je alkohol kot družbeno sprejeta droga hujši problem, kot se nam zdi ob pogledu na nekoga, ki je “pač malo preveč srknil”.

    P.s: Si opazil, kakšne prijazne opise imamo na pijančevanje? Ga ima malo pod kapo, je pregloboko pogledal v kozarec, ja malo dobre volje, ga je majčkeno dal na zob…tudi to pomaga pri olepšavanju (bridke) realnosti.

  • olna // 24.03.2010 11:55

    Ojej, sorry, saj ne morem verjeti, kako sem se razpisala.

    Dare oprosti, nisem nameravala zlorabiti tvojega bloga za čisto drugo temo, kot je bila tvoja v objavi. Malo me je pač zaneslo. :oops:

  • dare // 24.03.2010 22:56

    @olna, ti kar korajžno. Vsakega komentarja sem vesel. O pitju pa bom tudi zagotovo še kdaj kaj modroval in bomo lahko kakšno rekli. S tem pa seveda ne mislim, da bi kdo zaradi mene spremenil mnenje. Niti slučajno. Pred leti so ljudje pri nas neprimerljivo več pili kot zdaj,zato imamo skoraj vsi nekakšne vsaj posredne izkušnje z alkoholizmom. In kdor ima osebne izkušnje si seveda ustvari svoje mnenje.

    Zanimiva pa se mi zdi tvoja ugotovitev,kako je problematičen človek, ki je šel v Planico samo zaradi popivanja. Tega ne razumem povsem. Zame bi bil problematičen čovek, ki bi se popivanja lotil v prometu, v službi ali na primer na hčerinem maturantskem plesu. Kdor pa vsesplošno veselico izbere za dan, ko si bo dal duška. Jah, ne vem.

    http://daretovblog.blog.siol.net/2009/10/19/alkohol-je-treba-prepovedati-pika/

    Tudi jaz vem kako zgleda pitje. To vem iz raznih, tudi ne posebno lepih primerov in če je treba malo tudi iz svojih (davnih) izkušenj! Niti ne bi pojasnjeval. Ampak sem si pa ustvaril mnenje, da je pijača večinoma tista, ki le odpre ventile. Sproži v človeku potencialne slabe stvari in sprosti zavore. Tako na primer tip, ki rogovili doma, ko pride pijan, ostane nasilnež pa če se stokrat strezni. Le mogoče, da trezen po večini obvlada svojo nrav.

  • Žogca // 24.03.2010 23:08

    Jaz sem pa vedno žalostna, ko pokažejo gledalce, ko vidim vso to pijano mladino in še bolj pijane “zrele” moške. Prav žalostna sem. Sproščanje zavor bla bla bla. Težava je v tem, da ti ljudje ne pijejo samo, ko je Planica, pijejo ob vsaki priložnosti in so dejansko ena velika nesreča za svoje bližnje.

  • daredare // 24.03.2010 23:19

    Ja, žogca, TUDI take imamo. Jih pa na srečo ne poznam ravno tako strašno veliko. In celo v Planici, kjer je bilo vedno desettisoče ljudi, jih nisem videval ravno tako ogromno ogromno veliko. Predvsem posameznike, ki so malo zapretiravali. In ostalih nekaj desettisoč, ki jim nisem imel prav česa očitati! lp

  • milenči // 25.03.2010 07:36

    nasploh ne hodim na podobne množične cirkuse, kjer vlada histerija…in POTEM NE MOREM ODITI DOMOV, KO BI JAZ RADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NO WAY!
    :-)
    Včasih vržem kakšen pogled na ekran, da vidim, kako se danes leti. A se mi od višine vsakič sproti zavrti v glavi….
    Je pa nekaj drugega res: strašno cenim in spoštujem V . S. E. , ki se upajo zapeljati po tisti neskončni strmini, katera se na koncu mostu izteče- v nič…
    brrrrrrr

    Pa lep dan- in če si boste privoščili kakšen…hm…”skok”…previdno…
    lahko se celo hm…”polomite”

    :-)

  • dare // 25.03.2010 14:36

    Ha, Milenči, lani sem enkrat slučajno prisostvoval neki mladinski tekmi v Žireh in že tiste fante in njihove petdesetmetrske skoke sem gledal s spoštovanjem. V Planici pa po mojem tako mislijo vsi. Še tisti badboyi :) !!

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !