Vsake toliko se v svojem pisanju prepustim kakšnemu prijetnemu potovanju v objemu  nostalgije . Spomine osvobodim neprijetnih pritiklin in jih s prirojeno človeško selektivnostjo poskušam predelati v prijazne zgodbice iz nekih drugih in drugačnih časov. Vse nove stvar, vse tehnične pridobitve človeštva, vse spremembe v razmišljanju sodobnega človeka se v mojih vrsticah iznenada pokažejo kot negativne , maligne in gnile stvari, uničevalke vrednot in vsega kar naj bi človeku dajale tisti domnevno vzvišeni status v naravi.

Ko se otepam ali pa vsaj, če sem realnejši, ko ne planem prav posebno hitro na nove izume , ko se ne rinem , da bi med prvimi imel  najnovejši telefon, klimo in servo volan, šeststo giga placa na kompjuterju in še sto podobnih pridobitev, takrat pa zadeva pravzaprav ni povezana samo z nostalgijo. Če še vedno ne vem kaj je I-pod in kaj je facebook tudi ne. Šele pred kratkim sem (slučajno) izvedel, da lahko online pogledam svojo E-pošto. No, to ima poleg simpatij do preteklosti še neke čisto druge razloge.

Te razloge sam imenujem »počasno paljenje«. Stvari me začnejo nekako zanimati šele enkrat zelo (pre)pozno. Ponavadi takrat ko so že izpete. Potem pa, ko se za stvar ogrejem, ko moderno čudo osvojim, takrat pa se je oprimem, kot da vse večne bodoče čase nihče več ne bo pogruntal nič novega.

Ne ljubi se mi zdaj tuhtati o primerih za ta moj pojav, za obrazložitev tega mojega kratkega razmišljanja bom zaradi tega navedel kar moj blog. Prvi post sem stipkal pred poldrugim letom. Za bloge sem nekaj bežno vedel že  kakšno leto prej. Čeprav sem si sam pri sebi želel nekega medija kamor bi lahko stresal vsebino svoje glavurine, sem potreboval veliko časa, da sem se sploh potrudil pogledati na splet, kaj je to za eno čudo.

Potem pa sem odkril, da je to zelo dinamičen svet, kjer lahko spoznaš kup zanimivih ljudi, med njimi umetnike, politične analitike, visoko izobražen folk z raznih področij  pa tudi kakšnega čudaka ali celo kakšen rahlo trčen model se najde vmes.

No, in tako sem se kljub svojemu počasnemu vžigu, sicer s pripadajočim zamikom, vklopil v to čudo od blogarije. Z zamikom sem se naučil dodajati stvari na blog , inštalirati programe za evidenco in z največjim zamikom sem nekako doumel kako široka je ta druščina in kako približno stvari v njej delujejo.

In zakaj daj delam analizo teh svojih »podvigov«? Ja, preprosto! Zadnje tedne imam močan občutek, da so se začele javljati posledice tiste moje zamude. V času, ko naj bi se po mojem tukaj najbolj intenzivno dogajalo, se mi zdi, da stvar pravzaprav izgublja svoj naboj. Ljudje redko objavljajo, komentatorji še redkeje komentirajo. Prispevki tistih zares dobrih se mi ob branju zdijo, kot da jih je škoda objavljati med vso pripastano navlako.

Mogoče sem samo izbral slab dan za razmišljanje o bloganju, mogoče imam samo občutek, da je stanje tako vodéno. Ja, mogoče! Vendar pa se bojim, da se ponavlja stara zgodba! Nekje so pogruntali nekaj čisto novega! In jaz, jebemlitineštonovo, se bom oprijemal te svoje ropotije in vztrajal bom tukaj , ko že zdavnaj ne bo nikjer nikogar več.

A je mogoče narediti izjemo!? A lahko morebiti tudi Daretu vžge malo hitreje.

A kdo ve, kaj se dogaja?!

 


Komentarji

  1. 1
    Dajana
    13.7. 2008 ob 22:07 Dajana

    Na Siolu prav gotovo. :(

  2. 2
    dare
    13.7. 2008 ob 22:10

    Se pravi, da le lokacija ne valja ?? :)

  3. 3
    1danica
    13.7. 2008 ob 23:36 1danica

    Kaj bi pša bilo drugače, če bi vžgalo zelo na hitro? Kje bi bil zdaj? Bi bil rad drugje, kot si? Bi imel svoj portal z milijonom linkov za bogve kaj? Ali bi že sam pogruntal kakšno novo zadevo? Meni je prav všeč, da si, kjer si… :D

  4. 4
    Dajana
    13.7. 2008 ob 23:41 Dajana

    dare: Mislim, da lokacija ne valja, ja. ;) Tukaj bo pa itak ob takem urednikovanju samo stanje na mestu in gojenje sovraštva do drugega. Hej, Dare, daj poglej malo, kaj se dogaja na eDiju, no! Tam je čisto drugače. Link:

    http://www.ednevnik.si/blog.php

  5. 5
    dare
    13.7. 2008 ob 23:42

    @1danica, saj vem da si prijazen človek in hvala za lepo misel. Odgovoriti ti pa ne znam, ker vedno potuhtam odgovore, ko že ni več vprašanj! :) lp

  6. 6
    dare
    13.7. 2008 ob 23:46

    @dajana, pogledal in vtaknil med favourites. Jutri pa si bom bolj podrobno ogledal. Hvala in lep pozdrav!

  7. 7
    mile
    14.7. 2008 ob 09:27

    Stari, a si pričakoval, da boš stalno lahko šel v korak z vsako novo pogruntavš’no ??

  8. 8
    swislar
    14.7. 2008 ob 11:08

    Ja, morda je res malce upadlo vse skupaj. Mogoče gre iskati delni razlog tudi v času kislih kumaric, ko nam misli prično bežati že kam drugam…

  9. 9
    strojnik
    14.7. 2008 ob 11:22 strojnik

    Bolj kot čas kislih kumaric, bi rekel, da je nastopil čas turbofolka in Big brotherja. Komur paše naj izvoli…
    In pa dobrih zapisov je res škoda, da se izgubljajo v masi… :?
    @Dajana: Če bi ti nekdo dal daljinca, ki bi pod Siolom bombo sprožil, koliko časa bi razmišljala… :?

  10. 10
    katarina
    14.7. 2008 ob 11:42

    kar se tiče mojega bloga je vse B.P., obiskanost na nivoju, komentarjev pa hvala bogu manj kot pred pol leta. mi je prav, sem vesela. :)

  11. 11
    Dajana
    14.7. 2008 ob 11:54 Dajana

    @strojnik: S Siolom je vse v redu, samo urednike bi zamenjala. Pa katarina bo kmalu odšla, tako da… ;)

  12. 12
    katarina
    14.7. 2008 ob 12:01

    katarina ne bo še nikamor šla, vsaj ne da bi sama hotla it :)

  13. 13
    howker's
    14.7. 2008 ob 12:03

    Kar se tiče komentiranja mislim, da je glavni razlog zaradi časa dopustov, ko se narod raztepe po svetu ali se jim zaradi visokih temperatur enostavno ne, da perveč razmišljati, pisati, sedeti pred rač.škatlami ipd. Še posebaj to velja za mlajše generacije. Z nami upokojenci je drugače, ker si znamo vzeti čas za stvari, ki nas zanimajo in nismo pod takimi presijami. Ni za obupovat! :) Tudi ne mislim, da bi bilo kaj drugače na drugi domeni, ker je vse stvar osebne inspiracije, volje itd. Jaz si vsak dan vzamem urico časa za branje blogov, ker v tem uživam in ni mi važno kakšna je oblika bloga apmak so vsebine tiste, ki me pritegnejo. Pozdrav!

  14. 14
    Blazz
    14.7. 2008 ob 12:04 Blazz

    Se bojiš da blogi crkujejo?

    No ja, ni se treba nič bat…blogi so bili v svetu popularni preden smo v Sloveniji za njih sploh slišali. Tako kot vse torej, so tudi blogi k nam prišli z nekajletnim zamikom, in naredili bum…
    In ja, pomoje počasi popularnost pada..in ostali bodo (bomo!!) samo najboljši. Ampak tega, da bi pa blogi zdaj u šusu propadli…se nam pa par doolgih let še ni treba bat. Za ziher. :) Pa tudi če, jaz bom prav tako kot ti vztrajal, hehe.

    Plus tega glede komentiranja - trend bloganja so zadnje čase kratki, lahko berljivi zapisi kjer ni potrebe po kakem hudem razmišljanju. Lahko je še tako dober zapis, pa se ljudem pač ne ljubi vsega prebrat, ali pa preprosto nimajo kaj za dodat (zato niso nujno najbolj komentirani blogi tudi najboljši!).

    No, se je pa v svetu že pojavil en nov “izum”…(http://twitter.com). “Mikrobloganje”, kjer imaš omejitev 140 besed… V ZDA je menda čisti hit, jaz sem za to izvedel kak mesec, dva nazaj… Ampak, tega pri nas masovno še vsaj par let ne bo, tak de…neč bat!

    Aja PS: I-pod je en novodobni walkman :) facebook je pa (u angleščin..). “a social networking website” :)
    hehe

  15. 15
    Blazz
    14.7. 2008 ob 12:07 Blazz

    @Dajana: tebi tako ali tako ni nikoli prav. Koliko blog-ponudnikov si že zamenjala?

  16. 16
    Dajana
    14.7. 2008 ob 12:07 Dajana

    katarina: Še prosila boš, da te bodo kje vzeli. ;)

  17. 17
    Mavricna
    14.7. 2008 ob 12:08 Mavricna

    Ni še konec, zdaj se bo šele začelo, le da bodo spremembe … začnite se pripravljat nanje

  18. 18
    Dajana
    14.7. 2008 ob 12:13 Dajana

    @Blazz: Kolikor hočem.;) Zanimivo, kako me nekateri nujno morajo spraševati stvari, ki so same po sebi umevne. :shock:

    @strojnik: Dodajam misel o Blogosu. Če bi bili pravna država oz. če bi se Siol držal zakona o medijih, na blogih seveda ne bi smelo biti spornih ali celo nezakonitih vsebin! Glede na stanje pa je, ki je na Blogosu, ki generira sovraštvo, pa je stvar osebne etike samih blogerjev, tega se seveda ne da kontrolirat ali pa nadzirati, saj ima vsak pristop do svojega bloga. A neke smernice bi morale biti za vse enake: ne zmerjaj, ne širi sovraštva, ne laži od drugem… itd

    Da ne govorim o tem, da zelo veliko ljudi piše iz služb, kar je pa seveda čisto drugo vprašanje…

  19. 19
    katarina
    14.7. 2008 ob 12:29

    ja, prosila bom. :) dej, ne blamiraj se, dajana, s svojimi glupostmi. registracija domene in postavitev bloga, zakup prostora na serverju za eno leto … vse skupaj stane 30 eur. sam spravit se je treba, a ne.

    no, eni pa to dobijo zastonj. a ne, dajana. boga, boga.

  20. 20
    Blazz
    14.7. 2008 ob 12:37 Blazz

    Same po sebi umevne?! :lol:
    Dej… Nisem rekel, da ne smeš menjat, je pa zanimivo kako te vedno nekaj moti povsod kamor prideš. A se kdaj vprašaš, če ni problem v tebi?

  21. 21
    Dajana
    14.7. 2008 ob 12:41 Dajana

    Blazz: ;)
    katarina: Kar sem rekla, sem rekla. ;)

  22. 22
    dare
    14.7. 2008 ob 19:13

    @swislar, saj po svoje je v poletnih dneh včasih kar grdo pomisliti, da bi človek visel pred ekranom!!

    @strojnik, ja, reality showi ipd. so pa kar huda konkurenca! Očitno se bomo v primerjavi s takšno višjo “kulturo” morali zadovoljiti z oznako za “ožji krog”. Sicer pa to lahko pomeni tudi “za sladokusce” :) ali kaj podobnega! (Ma ja , to ni bilo čisto resno :) )!

  23. 23
    dare
    14.7. 2008 ob 19:16

    @katarina, Dare je pa precej otročji in uživa, če ima veliko komentatorjev :) !

    @dajana, očitno gojiš neko zamero do šefov pri Siolu. Ker ne vem za kaj gre , ti ne morem niti ugovarjati, niti pritrjevati. Lahko pa ti pritrdim, da na linku, ki si mi ga nalimala res zgleda vse skupaj še kar pestro in zanimivo!

  24. 24
    dare
    14.7. 2008 ob 19:21

    @howker’s, ti si torej med tistimi izbranimi , ki sem jih omenil pri odgovoru strojniku. Ja, lep pozdrav tudi tebi.

    @blazz, hvala za komentar. Ti pa znaš pomiriti razrvanega človeka :) !! Aja, pa še zaključek je poučen!

    @mavrična, upam, da tvoje slutnje niso preveč temačne :( !

  25. 25
    Mavricna
    14.7. 2008 ob 19:34 Mavricna

    Dare, namerno sem napisala nevtralno.
    Spremembe so lahko pozitivne ali negativne. Pa saj veš, nekateri se kakršnihkoli sprememb bojijo, ker so neprilagodljivi ipd.
    Če ne prej, bodo spremembe 2012, ko naj bi bilo po prerokbah konec znanega in začetek neznanega ;)
    Pa šalim se!
    Novosti so vedno dobrodošle, bomo začeli pisat najprej krajša besedila, potem bo pa še kaj drugega na novo …

  26. 26
    Morska
    14.7. 2008 ob 19:42

    Med Blogosom in Edijem je kar nekaj razlik, katerim logično sledijo še druge. Sama sem bila na ta drugem, pa sem dobila izrazit občutek zaprtosti,ljudi, ki se med seboj osebno poznajo in tudi berejo ter komentirajo eni druge. Zato je nekako logično, da je bolj malo nasprotovanj, saj so nekakšna lepa druščina. Na Blogosu je ljudi veliko več, kar pomeni tudi veliko večja razlićnost med njimi in posledično seveda pri večjem številu ljudi prihaja tudi do nesporazumov. To je psihologija množic. Večja kot je, več je možnosti za konflikte.
    Glede stanja blogov… osebno se mi zdi logično, da neka stvar, ko ni več nova, malce usahne. A to ne pomeni, da zatone. Tisti, ki pišejo iz pravih razlogov, bo(m)o najbrž ostali. Koliko kdo piše, pa niti ni pomembno.. pomembno je, kaj napiše in kako.

  27. 27
    dare
    14.7. 2008 ob 19:42

    No, takšnih trendov moji motivi na blogu ne bodo prenesli. Moji teksti bodo še vnaprej ravno toliko dolgi in ravno takšne tematike bodo obravnavali, kot mi bo na tisti dan velevala inspiracija. Sicer pa nisem planiral, da bi to počel forever . V bistvu sem načrtoval sto objav. Zdaj sem zelo blizu 200 in pri tej številki bom mogoče delal kakšne plane za naprej!

  28. 28
    tadej
    14.7. 2008 ob 19:50 tadej

    V bistvu pa sploh ne gre za problem. Kot je rečeno v tejle zanimivi analizi, je stvar preprosta: “‘Blogerska revolucija’ je trčila v človeško naravo in človeška narava je zmagala. Večina ljudi ne mara pisanja, tudi če imajo kaj povedati. Številni nimajo časa, da bi redno objavljali, redno objavljanje pa pritegne občinstvo. Nekateri bodo še naprej pisali neinternetne dnevnike, knjige in kritiko - vključno z deli, ki se bodo zanašala na nalivno pero ali svinčnik, ne pa natipkovnico. Drugi pa bodo sledili najnovejši modi.” To je vse. Za twitter pa že od vsega začetka nisem čisto ziher, če je zame.

  29. 29
    orhideja
    14.7. 2008 ob 19:54

    kako zanimivo prav ta občutek, ki ga opisuje Morska:

    “Sama sem bila na ta drugem, pa sem dobila izrazit občutek zaprtosti,ljudi, ki se med seboj osebno poznajo in tudi berejo ter komentirajo eni druge.”

    dobim jaz na Blogosu. ker spremljam oba, tako ednevnik kot blogos, lahko napišem, da je blogos postal obupen z redkimi izjemami pri katerih se ustavim, preberem in če čutim potrebo po komentiranju tudi pokomentiram.

  30. 30
    Dajana
    14.7. 2008 ob 19:58 Dajana

    @Dare: Razlika med eDijem in Blogosom je, da na prvem ni sovraštva in vulgarnosti, kar tukaj obstaja. eDi je v rokah nekaj zanesenjakov, ne pa v rokah velike etablirane firme in da je tukaj urednik za hišne blogerje, kar avtomatično dela razliko med blogerji.

    @Tadej: O pozdravljen! ;) Ja, imaš prav. Mislim, da je 95% blogov na Siolu za zabavo in namesto msn-ja v smislu: “Kako si pa danes kaj.”

  31. 31
    mica
    14.7. 2008 ob 20:03 mica

    hm…blog mi pomeni nekakšno “piljenje”, neke vrste vajo v pisanju.
    V trenutkih , ko to pač lahko, počekiram še drugod- malo tu in malo tam.
    Vem, da se 2moja” Andreja bere, to mi nekateri sporočajo na mail. Kar me sicer veseli, vendar si tudi v primeru, če ne bi bilo obiskovalcev, še malo ne bi pulila las.
    Hkrati z blogom pišem tudi knjigo. Mimogrede: v četrtek dopoldan ob 11 h, bo na vrtu stavbe društva pisateljev predstavitev zbornika literarnih blogarjev BLOGOZIJA. če je kdo radoveden, naj pride.
    naslednjo knjigo izdam najkasneje oktobra, če bo bog dal srečo
    :-)
    skratka, hočem reči, da je pisanje moja velika ljubezen. in v ljubezni po navadi zadoščata že dva .
    tudi pri meni je tako.
    :-)

    Dare, sicer pa vem, da ti ne msiliš blazno resno. vsaj na tvojem koncu je menda v navadi, da se moški strašno radi hecajo
    .-)

  32. 32
    dare
    14.7. 2008 ob 20:31

    @tadej, povsem logično se mi zdi to kar praviš. Zadeva , ki se tako razbohoti v tako kratkem času ne more dolgo trajati na tak način. Tudi posamezen blog, ki v začetku kar kipi od življenja, ki komaj slediš vsem njegovim objavam in , ki zgleda, da ne more usahniti, prav ta praviloma v razmeroma kratkem času ugasne . Naenkrat in popolnoma. Pričakovati bi torej bilo, da bi se počasi oblikoval krog ljudi, ki to zares želijo početi in ki to počnejo na nek način dobro.

    @orhideja, očitno si bom res moral privoščiti kakšen izlet na “tadrugega”!

  33. 33
    dare
    14.7. 2008 ob 20:37

    @mica, zagotovo ne mislim “blazno” resno. Saj to ne bi bilo za nikamor, a ne? Zgledalo bi kot , da sem pogledal na net, opazil da ni komentarjev na moj zapis in bruhnil v jok!!

    Sem pa danes slišal na poti s šihta zanimivo novico na valu 202. Govora je bilo o knjigi, kjer so zbrali izbrane bloge z natečaja na RTV blogih. Ženska, ki je zbrala prispevke za bukvo je povedala, da so prispevki zelo različni. Kot primer za kvalitetnega pisca pa je omenila neko avtorico, ki se podpisuje s psevdonimom, ne boš verjela, Mica :) !

  34. 34
    mica
    14.7. 2008 ob 20:56

    križana gora, a misliš, da imam dvojnico?
    :-)
    hehe, tisto o joku, je zraslo na tvojem zelniku, meni kaj takega ne bi padlo na pamet.
    še to dvomim, da bi se hm..zjokal, če te moja malenkost ne bi več obiskovala
    :-)

  35. 35
    dare
    14.7. 2008 ob 20:56

    Ma, kaj jokal , bi se drl kot strgana sraka :) !

  36. 36
    1danica
    14.7. 2008 ob 20:59 1danica

    Malo me pa le spominja ta debata na tisto (poznano!!!) situacijo, ko ona reče: Ja, a zdaj si pa jezen?!” in ne neha in ne neha drgniti, vse dokler se on res ne ujezi in je slabe volje.

    Se mi zdi, da bo tudi bloganje dalj trajalo, če bomo manj razpravljali o njegovem koncu. Če se pa konča - ja, no, bo že moralo tudi to biti za kaj dobro in tudi kaj drugega bo prišlo za tem.

    Drugače se mi pa zdi, da s TV ne more biti konec knjig, z računalniki ne konec časopisa - le publiko si malo razdelijo in včasih nekoliko zamenjajo.

  37. 37
    dare
    14.7. 2008 ob 21:01

    Ne, 1danica, potem bo konec sveta in pika!!!

  38. 38
    1danica
    14.7. 2008 ob 21:07 1danica

    LOL LOL LOL!!! :D

  39. 39
    1danica
    14.7. 2008 ob 21:14 1danica

    Ne bo konec - mogoče boš potem napisal knjigo.

  40. 40
    vlatka
    15.7. 2008 ob 00:18 vlatka

    dare,

    kar dajaš, to dobivaš. Poleg tega so tu počitnice. In je manj časa za pisanje. Jeseni in pozimi bo vse polno vsega in še preveč, le hrane nekoliko manj, ker je toča skoraj vse že poklestila.
    In vsak ima morda še kakšno dejavnost zraven. Jaz se sedaj intenzivno učim pisave HTML, ki ni tako enostavna.
    Tako da…., pokukam le tu in tam, pa spet drugam, kjer mi komentirajo, ker le tako vem, kdo je tukaj ;)

  41. 41
    sosed
    15.7. 2008 ob 08:19 sosed

    1danica: “Se mi zdi, da bo tudi bloganje dalj trajalo, če bomo manj razpravljali o njegovem koncu.”

    TOČNO TAKO. Nekaj podobnega sem hotel zapisat tudi sam, pa bi sedaj izpadlo kot ponavljanje.

    Mislim, da se res malo preveč ubadamo s tem kdaj bo konec, ali bo konec in s kakšno hitrostjo se mu bližamo. Brezveze. Dokler mi bo kul in dokler bo kdo hotel brat, bom pisal. In ja, slej ko prej se bo blog spremenil, nadgradil, mogoče povsem poniknil. Ampak mislim da dokler bo net, bo na njem tudi prostor, kjer bomo tisti, ki želimo nekaj sporočati, to lahko počeli. V takšni ali drugačni obliki. In kar se mene tiče je to totalno kul spoznanje :)

  42. 42
    Dajana
    15.7. 2008 ob 09:16 Dajana

    @dare: Še nekaj. Ločiti je seveda treba razpravljanje po komentarjih in pisanje samega bloga. Jaz ga pišem v bistvu zato, ker se mi ne da pisati knjige, kar je veliko težje. Pisati sem začela dnevnike pri svojih desetih letih in jih imam celo goro doma. Ne vem, kaj bi bilo, če bi takrat obstajal internet. Najbrž bi bila moja bolečina, ki sem jo zapisovala tja noter, manjša. Dnevnik sem pisala zato, ker nisem imela komu povedati, kako hudo mi je.

    Na blogih sem doživela že “svašta” in zdaj, po dveh letih
    http://www.dajana.si/dve-leti-z-dajano/ lahko prepoznam “vrednost” svoje komunikacije. Razen tega sem si iz nule ustvarila ime, kar ne moremo reči za pisatelje (recimo Mica zgoraj), nekateri so očitno postali prepoznavni šele na blogu, blog jim je pomagal do bralcev itd. To dvoje (blog in knjiga) se itak prepleta pri tistih, ki so sposobni malo boljše komunikacije.

    No, hotela sem ti pustiti link do založbe katr, ki je natisnila kar nekaj knjig že od tistih, ki so pisali n seveda še pišejo blog:

    http://www.katr.si/?p=13

    Med drugimi Marijana Srčič - priljubljena klotilda iz eDija, pa sedna iz Blogosa, Matej Pollick, Tomi Kočica in še nekaj. Če imaš dovolj tekstov za knjigo, pošlji na katr in bodo objavili!

    Še nekaj o eDiju. Na eDiju, ki se je razvil v prijetno skupnost, sem od maja 2006. Tam potekajo razne igrice: “Iščemo besedo”, “Kdo je tu?” in “Kje sem?”, ljudje pa pišejo tudi Prosti spis (poteka mislim da enaindvajseti krog). Tukaj nova tema:

    http://www.ednevnik.si/entry.php?w=caillou&e_id=66504

    Pišejo lahko tudi drugi, ne samo blogerji iz eDija, je pa res, da je blog na eDiju popolnoma enostavno “sestavit”:

    http://www.ednevnik.si/signup.php

    lp

  43. 43
    swislar
    15.7. 2008 ob 12:08

    @dare - ja, včasih bi se res lahko malce vprašali po zdravju, ko “čmimo” pred temi ekrani, zunaj pa tako lepo!!?? Ja, posebni smo, kajne?

    @mica - se vidimo v četrtek na predstavitvi, sprejmeš povabilo na kavo?

  44. 44
    mica
    15.7. 2008 ob 12:21 mica

    :-)
    a lahko še na sladoled?
    :-)

  45. 45
    swislar
    15.7. 2008 ob 12:31

    Mica, ni problema, dobiš dve kepici :)

  46. 46
    mica
    15.7. 2008 ob 13:24 mica

    eh, kakšne so Gorenjke, ane?
    :-)

  47. 47
    dare
    15.7. 2008 ob 18:46

    @vlatka, sploh ne vem kaj naj bi bila “pisava HTML”! :)

    @sosed, zdaj pa že počasi začenjam verjeti, da ni vse črno !!

  48. 48
    dare
    15.7. 2008 ob 18:49

    @dajana, ja kaj naj rečem, hvala za linke in “navodila”. Zdaj pa mislim, da ni več ovir na poti do zvezd :) !!

    @Mica in swislar, lp

  49. 49
    had
    15.7. 2008 ob 19:13

    @dajana: spet pises oslarije.. kaksne veze ima kdo je kje.. nobene..
    ce pogledam preko palca, oz. preko alexe, imam toliko obiska na svoji domeni, kjer pisem sam, kot cel ednevnik.. http://tinyurl.com/62vs4b

    veliko bolj pomembno, kot kje pises, je to kaj pises in kako pises.. vecina ljudi nima pol ure casa, da pride skozi en zapis, ampak pricakujejo krajse zapise, ki povedo vse.. itd.. itd..

    in me izredno veseli, da se greste igrice na ednevniku!

  50. 50
    vetervlaseh
    17.7. 2008 ob 14:16 vetervlaseh

    poleti je vse bolj lagano… no, pravzaprav se meni zdi da je bila lagana tudi že cela pomlad… nekateri pač odnehajo, pozabijo na bloganje, novi blogerji pa pomoje začnejo jeseni, konec poletja… to bomo lahko čez kakšen mesec videli če bo res tako…
    drugače pa mislim da se tebi, dare ni treba prav bati za blog in bloganje… pišeš redno, obisk imaš kar dober… svašta :D

  51. 51
    nevenka
    17.7. 2008 ob 14:39 nevenka

    Dare, počitniško zatišje je, pa ljudje imajo obdobja, ko ugotovijo, da včasih preveč pred računalnikom presedijo in je bolje iti malo ven…

  52. 52
    dare
    17.7. 2008 ob 20:26

    @nevenka, kar bi bilo od pametnih ljudi tudi za pričakovat :) !

  53. 53
    dare
    17.7. 2008 ob 20:57

    @vetervlaseh, joj kakšne lepe in spodbudne besede. To je tisto kar potrebujem v dneh kot je bil ta ! :) lp

  54. 54
    Matej Poll
    28.7. 2008 ob 07:35

    Malce sem pozen, pa vseeno. Torej, če govorimo o blogih, osebno mislim, da je to nov medij, ki zamrl ne bo. Odvisno je le od ljudi, ali se jim bo zahotelo brati kratke in jedrnate prispevke blogerjev ali pa bodo še vedno brali tudi tiste daljše (med katere povečini spadam tudi sam:). Kakorkoli že, ker je tudi edini medij, ki zaradi pomanjkanja časa (splošna trditev, ki zame kljub mnogim rečem v lajfu ne velja, hvala bogu) sili posameznika v iskanje novih svetov, kjer je - kdorkoli - kakorkoli in - kadarkoli, posledično pa to pomeni tudi na nek način dehumanizacijo.
    Jaz osebno sem menjal mnogo portalov, predvsem zaradi slabih izkušenj z nekaterimi. Na nekaterih blogih nisem bil bran in sem odšel, dokler je bilo železje še vroče - ker ne komentiram pogosto (tudi v tem je spoštovanje svobode pisanja), sem tudi sam ‘kriv’ za to. Skratka, razlogov za menjavanje blogov je mnogo, ampak razloga za odnehanje nisem nikdar imel. Morda, če bi bil šibkejši, bi odnehal s pisanjem. Če bi se zgodilo to, bi odšel s kateregakoli bloga, saj če ti je nekdo blizu (virtualno), avtomatično skušaš z njim navezati stik.

    Da ne bom predolg - na dolga leta, kolegi!

  55. 55
    mica
    28.7. 2008 ob 08:23 mica

    tebi pa - na zdravje!
    :-)
    Pa lep se mej, matej

  56. 56
    Matej Poll
    29.7. 2008 ob 07:39

    mici :) ja, zdravja nikdar ni preveč. hvala.
    in bodi fajn še naprej!

Komentirajte

blank